Ok

By continuing your visit to this site, you accept the use of cookies. These ensure the smooth running of our services. Learn more.

30 April 2006

Témoignage Slovénie

 

Merci au témoignage de madame Nataša Žugelj et de ses étudiants de la Faculté des Lettres à Ljubljana.

Intervention du lundi 6 mars.

 

  • Nataša Žugelj – témoignage

Lundi 6 mars mes étudiants en première année de français et moi avons assisté à une intervention de Yves et Michel à la Faculté des Lettres à Ljubljana. Même si les étudiants étaient un peu réservés dans leurs échanges avec les deux intervenants, nous étions tous d'accord, après une heure et demie de débat, que Michel et Yves nous ont incités à surmonter nos préjugés sociaux et culturels. 

Leurs explications soulignent l'importance d'une bonne entente entre les peuples, non seulement dans le cadre de l'Union européenne, mais sur une échelle plus large, à savoir, sur toute notre planète. Par ailleurs, elles mettent en valeur le rôle de la tolérance, du respect de l'autre, de l'ouverture de l'esprit, de l'acquisition du savoir, etc. Bref, Yves et Michel transmettent des messages que l'on ne peut que saluer dans notre monde qui, trop souvent, nous renvoie une image opposée à tout ce qu'on vient d'énumérer.

Donc, je recommande vivement cette intervention à tous ceux qui souhaitent construire un monde meilleur.

Bonne continuation du projet!  

Nataša Žugelj, lectrice de français

 

Traduction slovène:

V ponedeljek 6. marca sem s študenti prvega letnika francoščine na Filozofski fakulteti v Ljubljani prisostvovala predavanju Yvesa in Michela. Čeprav so bili študentje sprva pri odgovorih na vprašanja bolj zadržani, smo se po uri in pol vsi strinjali, da sta nam Yves in Michel pomagala premagati naše družbene in kulturološke predsodke.

Njune razlage poudarjajo kako pomembno je dobro razumevanje med narodi, ne samo v okviru Evropske unije, temveč širše, povsod po našem planetu. Prav tako izpostavljata vlogo strpnosti, spoštovanja soljudi, odprtosti duha, pridobivanja novih znanj, ipd. Yves in Michel torej posredujeta sporočila, ki jih v današnjem svetu kjer zgoraj omenjene kvalitete nimajo prave teže, lahko samo pozdravimo.

Predavanje obeh gospodov zato lahko samo toplo priporočim vsem, ki želijo obrniti svet na bolje.

Veliko sreče pri izpeljavi projekta!

Nataša Žugelj, lektorica za francoski jezik

 

  • Témoignage des étudiants:

- "La présentation était très intéressante et pleine d'humour. J'ai découvert beaucoup de nouveaux aspects de la notion d'identité et de l'Union européenne. Je pense que Michel et Yves travaillent sur un projet très intéressant. Ils étaient très sympathiques."

 

- "C'était très intéressant et utile. Les présentateurs étaient gentils, ouverts, communicatifs, amusants et sympathiques."

 

- "La présentation était très intéressante car j'aime voyager. Le projet de Michel et d'Yves et une bonne manière de conjuguer les voyages et l'apprentissage de l'idée européenne. Les questions présentées et les interprétations étaient importantes et difficiles. L'idée de l'influence des identités différentes est très importante."

 

- "The presentation was sooooo good mainly due to the optimism of the presenters. The presentation was done in such an interesting way and they showed us a totally new approach to the EU."

 

- "Ce projet prouve que les jeunes ont la possibilité de coopérer avec les institutions européennes. Je regrette qu'on ait pas eu assez de temps pour la discussion."

 

- "Predstavitev mi je bila zelo všeč, saj je bila sproščena, polna improvizacije, na nek način izzivalna in razumljiva tudi zaradi govorice teles. Tudi njune izkušnje iz potovanja so bile zelo zanimiva, kakor tudi podatek, da za tako idejo lahko dobiš denar v Evropi."

 

- "Predavanje prejšnjega tedna je bilo nedvomno zanimivo, dinamično, poučno in primerno naši študijski smeri. Mislim, da je bilo dobro slišati izkušnje popotnikov in prostovoljcev iz prve roke in tako neposredno doživeti, kaj pomeni ''evropski projekt''. Bistveno me je pritegnila vsebina predavanja, ki mi je pokazala nekaj novih pogledov na evropsko identiteto, prihodnost Evropske unije in mobilnost znotraj nje."

 

- "Predavanje se mi je zdelo zelo zanimivo in aktualno. Še posebej tisti del o identitetah. Danes, v Evropski uniji na začetku 21. stoletja, je to vprašanje še kako aktualno, z vstopom Slovenije v EU pa je postalo še kompleksnejše, saj je družba v kateri živimo multikulturna. Pomembno se mi zdi dejstvo, da se zavedamo tako svoje ''slovenskosti'' kot tudi ''evropskosti''."

 

 

The comments are closed.